מותג נולד

השנה, לאחר 12 שנות הצלחה, המותג שלנו חגג בת מצווה ואת האירוע ציינו בהשקת מיתוג חדש ונוטף סטייל.

המיתוג החדש עוצב בשפה בוגרת ואלגנטית ובצבעוניות סולידית וחגיגית, בהלימה מושלמת לקו העיצובי המוכר של פריטי האופנה שלנו. הלוגו, בדומה לקולקציה, מוקפד ומעודן, משדר בסגנונו שפה קלאסית ואירופאית עם נגיעות יוקרה זוהרת. צבעי הלוגו, כחול נייבי בעיטור חגיגי ומוזהב, משדרים את אצילות המותג, את העיצוב הייחודי והמעודן, כמו גם את שלב הבגרות אליו הגיע המותג- הן מבחינת הגיל, והן מבחינת קהל היעד אליו הוא פונה באופן מובהק: נשים ונערות. שכן בשנים עברו, היה מזוהה המותג אך ורק עם ביגוד ילדים ותינוקות.

החנות עצמה גם כן שופצה ושודרגה עיצובית באופן משמעותי.  על עיצוב החנות הושם דגש כך שיתכתב עם השפה העיצובית של הלוגו הן מבחינת הצבעים והן מבחינת הסגנון, מה שיאפשר ללקוחות לזהות מיד ובקלות את המותג ולבצע שיוך פסיכולוגי מהיר.

הייחודיות של רייצ’ל H באה לידי ביטוי במספר דברים: ראשית, באפשרות לרכוש ביגוד חגיגי לכל המשפחה תחת קורת גג. משמעות הדבר אינה רק בנוחות- להגיע לנקודה אחת ובה לבצע רכישות לכל המשפחה, כי אם בעיקר באפשרות ‘לעצב’ את כל המשפחה באותו סטייל ובאותו סגנון, מה שחשוב פעמים רבות במיוחד באירועים. לקראת חתונה, אירוסין או בר מצווה, ניתן  להיכנס לחנות שלנו ולמצוא מבחר מטורף של סטים מושלמים לכולם: לבנים, לבנות הקטנות, לנערות, לכלות וגם לאימהות. ניתן להתאים לכולם ביגוד בצבעים תואמים, בדים זהים או במשחקי צבעים משלימים מחד, ומאידך- לכל גיל מותאמים עיצובים וגזרות מדוייקים לגיל ולמבנה הגוף. הבגדים כולם תפורים בקפידה רבה, מבדי יוקרה, בעיצובים הייחודיים של רייצ’ל H ובמלא מלא סטייל ושיק! בנוסף, אנו מציעים שירות “קאסטם” של התאמה ושינויים של פריטים מהקולקציה שלנו, לפי בקשות אישיות של הלקוחות, כך שתוכלנה ליהנות מבגד מדויק לפי טעמן ומידתן.

כדי להעביר את המסרים הייחודיים לקהל לקוחותינו הקיים והפוטנציאלי, אנו מבצעים עבודת תקשורת שיווקית יסודית ועקבית. את העבודה מלווים אנשי מקצוע, אסטרטגים, מעצבים ופרסומאים בכל הפלטפורמות הנדרשות. למודעות הפרסום שלנו גריד עיצובי קבוע, כמו גם עבודה קונסיסטנטית במדיה החברתית (פייסבוק ואינסטגרם). אנו מקפידים לשמור על הלימה עיצובית בכל הרבדים: בלוגו, באלמנטים המיתוגיים (שקיות, שילוט וכדומה), באלמנטים הפרסומיים (מודעות, פוסטים לפרסום) ואפילו בקולקציה. הכל מדבר באותה שפה עיצובית ושומר על אותם ערכים עקרוניים עליהם לא נתפשר.

לכן, לא מפתיע כי קהל הלקוחות שלנו אשר מכיר הסגנון המיוחד של רייצ’ל ואת הדיטיילים הבלעדיים לקולקציות שלנו – המהווים כעין תווית מזהה לבגדי היוקרה של רייצל , מזהים בקלות פריטי אופנה שלנו. לקוחות ותיקות מעידות שכאשר הן רואות בנים לבושים בחליפות חגיגיות, את החליפות של רייצ’ל הם יזהו מיד. כך גם לגבי שמלות האירועים המהודרות שלנו.

ע”מ לשמור על איכות מותג נדרשת פעילות אינטנסיבית ובלתי פוסקת. כך למשל, כבר בתחילת החורף אנחנו עמלים על קולקציית פסח, ולקראת פסח, אנחנו כבר עובדים בשיא המרץ על קולקציית החגים. אני נוסעת לתערוכות אופנה ברחבי העולם כולו כדי להתעדכן בכל הטרנדים החדשים שמציע עולם האופנה הבינלאומי, וכן נוסעת לבחור בדי יוקרה אירופאיים ייחודיים ואיכותיים. בנוסף, בכדי לשמור על סטנדרט האיכות הגבוה שלנו, אנו מקפידים לבצע בדיקות כביסה במכונה הביתית לכל בד ובד בטרם הכנסתו לקולקציה, כדי לוודא שהוא שומר על איכותו, לא מתכווץ, לא מייצר כדוריות בד, ומתנקה היטב. אנו מקפידים להתחדש ולהציע קולקציות מגוונות לכל צורך. כך למשל עם טרנד ה”מינימי” אשר כבש לאחרונה את אולמות האירועים בארץ, בעולם ואצל גדולי הסלבריטאים. “מיני-מי” פירושו “אני בקטן”, ובפועל מדובר על אימהות וילדיהן הלבושות באופן תואם לחלוטין. לבוש זהה לאם ולבת מעניק מראה מרהיב במציאות ובתמונות, שפה אחידה, וזיהוי קל של בנות המשפחה הקרובה באולם האירועים. במישור הזה אנחנו משקיעים במיוחד. המותג שלנו מייצר סטים מרהיבים של ‘מינימי’ לנערות, נשים וילדות. הפריטים מעוצבים בשפה אחידה, אך תוך ביצוע התאמות נדרשות לגיל ולמבנה הגוף. השמלות עצמן עשויות מאותם בדים ובאותם הצבעים, וכאשר המשפחה כולה לבושה בהם- נוצר מראה הרמוני ומרהיב מאין כמותו.

לפני כשנה פתחנו בס”ד את מחלקת האירועים שלנו, חנות נוספת בסנטר שהתווספה לסניף הקז’ואל. חנות האירועים הינה חנות קונספט מפוארת וייעודית לבגדי ערב ואירועים. אנו מציעים בה קולקציית הוט קוטור מדהימה לנערות, נשים, בנות ותינוקות. המתחם עוצב בסגנון ויקטוריאני ובאווירת טרקליני פאר, לחוויית קניה מושלמת. בחנות ממתין צוות הסטיילינג המקצועי של רייצ’ל המסייע בהתאמה מושלמת לאירוע שלכם, באווירה נעימה ומכובדת. בחנות מראות ענק, ספות ורהיטים מעוצבים שהופכיםאת חווית הבחירה והמדידה של בגדי הערב לנינוחה, מתוך יישוב הדעת וקבלת תחושה ומראה של ממש כמו באירוע עצמו.

חנות האירועים תרמה למיתוג העסק, שכן המותג רייצ’ל H הוא מותג הממוצב גבוה, מותג פרימיום. חנות האירועים מחזקת תדמית זו ומעניקה הן למותג והן ללקוחות ערך מוסף של פריטי אופנה מעוצבים וייחודיים ברמה הגבוהה ביותר.

שאלות מותגיות צצות ועולות בכל עת ובכל שלב בחיי העסק. לדוגמה, בחרנו להתמקד בביגוד שבת ואירועים בלבד ולא להתפזר לקולקציות ספורטיביות אף שגם להן יש ביקוש, כי אנו מקפידים על הבידול המותגי שלנו ועל הערך הייחודי אותו אנו מעניקים ללקוחות. כך גם אנו נמנעים מהכנסת פריטים של מותגי אופנה חיצוניים, וברייצ’ל מחזיקים אך ורק ביגוד ופריטים משלימים ייחודיים שלנו, בעיצוב הבלעדי שלנו ובאיכות הבלתי מתפשרת שלנו.

שיתוף